Sayfalar

21 Temmuz 2011 Perşembe

Yanıyorum yanıyorum yanıyorum hele!

  • Nail oldum goncagüle!
  • Bu sene ne sıcak yaptı ya bildiğin yürürken bronzlaşıyorum. Çırılçıplak soyunduğumda (ki çok çekici olurum bilmek istemezsiniz) adeta forma giymiş gibiyim. Beyaz bir forma düşünün. Üstte yarım kollu tişört, altta da diz hizası bir şort. Aynen o şekil yanmışım.
  • Annemin çok sevdiğim bir lafı vardır. Nedense(!) bu yaz başında da söylemişti onu bana. "Akılsız başın cezasını ayaklar çekermiş." Güzel bir söz.Ve bu söz şu sıralar gerçeğe dönüşmekte. Adeta bir hobi haline gelen Calculus'la tekrar yüzleşiyorum. Artık o kadar deneyim sahibiyim ki hocanın soracağı soruları 3 aydır biliyordum. Tam olarak şıklarıyla birlikte. Anca sanırım - ve umarım ki - bu dönem sonunda calculus-1 ile yollarımızı ayırmak zorunda kalacağız. Bugün ilk vize vardı ve tahmin ettiğimden iyi geçti. Nasıl alışacağım bilmiyorum. Ben bölüme geldiğimden beri o dersi alıyorum. En zor anlarımda hep o bana destek oldu. Düştüğümde elimden o tuttu. Şimdi ben mezun olmak uğruna nasıl olur da onu bırakırım. Çok hayınım...
  • Hayır olan anneme oldu. Ben yine bir şekilde sıcak da olsa günü geceye bağlıyorum. Ancak anladığım kadarıyla o sıkıntıdan patlıyor. Ne yapalım anne Eylül'ü beklemelisin.
  • O değil de bu sene iyi şike yaptı ha. Önce sınavlarda, sonra da futbolda. Şikeye doyduk bu sene yani Allah'a şükür. Seneye şikesiz bırakmasın bizi inşallah. Amin.
  • Aklımda çok ilginç soru işaretleri var. Biliyorsunuz önümüz Ağustos ayı. Ve müslümanlar için oruç ayı. Tutan olur tutmayan olur, "herkesin tuttuğu kendine!" diyen olur, ben karışmam. Ama ey yumurtaya can veren Rabb'im, bu sıcakta nasıl oruç tutacağız? Bunu eski değil de şu yeni takvime göre ayarlasak. Kasım ayını Ramazan ayı ilan etsek. Allah verir bir kolaylığını diyerek yoluma devam ediyorum. 
  • Bugün üniversiteler için olan sınavın (bir sürü ismi var hangisini kullanmam gerek bilemedim) açıklanma tarihi. Şikeciler umarım ODTÜ, Boğaziçi, Hacettepe gibi seçkin üniversitelere gelirler de, ebelerinin nikahlarına canlı şahit olurlar. Ha kendi üniversitelerine gidecekler o ayrı. Bir umut yine de. Bileğinin hakkıyla başarıya ulaşan arkadaşlarımın da bileklerinden öpüyorum.
  • Eğer kalmışsa izlemeyen, Forrest Gump'ı 1sn bile bekletmeden hemen izlesin. Hatta şu anda bu yazıyı okumayı bırakıp izlesin. İnanılmaz bir senaryo, akılalmaz müzikler, müthiş oyunculuk. Tarihe damgasını vurmuş bir film. Şu yaşıma kadar beni ağlatmayı başaran iki film, ağlatmaya yaklaştıran sayılı film vardır. Evet bu film beni ağlamaya yaklaştıran filmler arasında. Ağlatmayı başaramamasının sebebi kesinlikle film değil benimdir. Tom Hanks inanılmaz bir oyuncu olduğunu işte bu filmde gösterdi. Ha bir Alex değil tabii ki ama olsun.
  • Ağlatan iki filmi merak ediyorsunuz değil mi? Hahaha merak edin de durun söylemeyeceğim. :)
  • incisözlük'te bir arkadaşımız vefat etti. Ne ismini bilirim ne cismini. Sanal da olsa bir tanışmışlığımız yok. Ama yaşadıklarını ve ölüme gidişini okuduğumda boğazımda bir şey düğümlendi. İlk defa hiç tanımadığım birinin ölümüne, ailemden biri ölmüş kadar üzüldüm. Huzurlu uyu upskirten.
  • Tamam tamam söylüyorum. Biri "Beyaz Melek" , diğeri de "P.S. I Love You"(Not: Seni Seviyorum) idi.
  • Bir yazının da sonuna geldik. Okuyacağınızı pek sanmıyorum buraya kadar ama okuduysanız okumuşsunuzdur yapacak bir şey yok. Mutlu, huzurlu, sağlıklı ve şu yaz günlerinde aşk dolu kalın efendim. 
  • Bir an kendimi feminist kadın programları yapan kadın gibi hissettim. Ehöm. Tamam hadi hoşçakalın arkadaşlar.(Kalın bir sesle)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum giriniz