Sayfalar

26 Nisan 2011 Salı

Çok Mutluyum Çünkü..

Evet şu sıralar çok mutluyum. Neden mi?

  • Mutluyum çünkü, YGS'de şifreleme olayı yüzünden öğrenciler mağdur oldu, bir tanesi intihar etti.
  • Mutluyum çünkü, YGS'de skandala imza atan ÖSYM ve MEB ikilisi bu sefer de ALESde fiyasko yaşadı, ama hala koltuklarında oturuyorlar.
  • Mutluyum çünkü, tüm bu olanlara rağmen, başbakan , milli eğitim bakanı , cumhurbaşkanı ve daha nicesi "Ben tatmin oldum şifreleme falan yok" diyebiliyor.
  • Mutluyum çünkü, üsttekiler tatmin oldum dedikten sonra ÖSYM öğrencilere sehven hata yapıldığını kabul eden e-mail atıyor.
  • Mutluyum çünkü, başbakanımız, hakkını arayan YGSmağduru arkadaşlarım için "İstesek karşılarına biz de 10 bin genç çıkarırız, ama biz gerginlikten yana değiliz"
  • Mutluyum çünkü, tüm bunlar olurken milletimin fikri hiç değişmiyor. Sanki artık algıları kabuk bağlamış taşlaşmış, olan her bir şeye duyarsızlar.
  • Mutluyum çünkü, bu yazım yayınlandıktan sonra kafamda hep "acaba hakkımda suç duyurusunda bulunulur mu?" sorusu dolaşacak.
Böyle işte... Çok üzülüyorum ülkemin haline. İnsanları böyle duyarsız, böyle yoz gördükçe üzüntüden kahroluyorum. "Atatürk benim babam, dolayısıyla onun tarlasını ben de sürebilirim" diyen köylüden , "Atatürk bize para mı veriyor? Hem dinsiz alkoliğin tekiydi!" diyen köylüye doğru olan geri evrimimiz beni çok üzüyor. Ata'mın kemiklerinin sızladığını düşündükçe üzülüyorum. Tahmin edebiliyorum. Tabutunu kırmak, üzerindeki toprağı savurmak ve çıkıp yine eskisi gibi memleketi kurtarmak için çırpınıyor. Ne yazık ki bu milletin analarının artık Mustafa Kemal'ler doğurmaya istekli olmadıklarını bilmek beni çok üzüyor. Kendi ülkemde yabancı, azınlık olmak beni üzüyor. Karanlık çağın bitmesi dileklerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum giriniz